Suka nya dua beradik nie

pic malam semalam..
tolong hantarkan Uncle Apiq gie tempat keja dia kejab
so...masing2 sibuk nak naik mainan ulat nie
suka la bila dapat naik
Ian...
Iris..
actually dr hari tu lagi nak main
tapi manjang Mummy takde duit syiling 50 sen..2 keping
nak tukar kat kedai2 dekat tu pun
kata takde..
semalam..kebetulan ada..
tu yg main tu
suka la dua2....
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. tak sabar nak tggu nayli besar
    nak tgk die main ngan abang zack
    mcm ian n iris ni, hehe

    ReplyDelete
  2. ena mmg akan spare duit syiling dlm wallet
    sebab tahu sgt perangai umairah nie
    selagi tak naik jgn harap la umairah nak gerak blk

    ReplyDelete
  3. ohhhh, ni kalau adam jumpe xdpt naik.. mau mengamuk kt situ gak huhu..

    ReplyDelete
  4. anak yana pun pantang nampak..kalo ada 3 menan ni..tiga-tigalah dia nak naik...

    ReplyDelete
  5. kalau nak g shopping mall kene sediakan duit syiling byk2 dlm wallet.. sbb mesti ada mainan ni dan mesti anak sibuk nak main kan.. hehehe

    ReplyDelete
  6. wahh..bestnye kak ayu!! cantek pulak tuh

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...