Nak kasi hadiah.....Jom teka....kami ke mana? First time untuk Iris....tapi dia tak suka

salam ramadhan semua
nak kata morning..tak boleh dah
sbb dah tengahari
lambat buat entry hari nie
dah la tak draft semalam
so....sunyi sepi la pagi tadi
busy sikit 
monday la katakan
plus
internet pun slow giler
kalu tak..boleh gak sambil2 
so...
hari nie dah masuk 3 hari kita umat Islam berpuasa
jom layan citer weekend lepas 
~~~~
sabtu pagi
untuk kali yang pertama nya
Mummy Ayu bawak Iris ke satu tempat nie
Ian ..... pernah dah pegi ngan Tok Abah dulu sekali
ngan Mummy .. kira 1st gak la
tapi yg nak buat Mummy Ayu nak story nie
Iris la...siap nangis2 keraskan badan lagi..
tak nak..tak nak...
so..berdiri jer la kat tangga nie
pas tu baru Mummy Ayu bawak dia jalan2 kat atas
emm..
agak2 Mummy Ayu bawak Ian & Iris ke mana?
klu....
1. kami bukan bertiga
tapi...ngan Tok Umi & Untie Syhra sekali
2. tempat nie still kat dalam bandar seremban
3. tempat nie orang perempuan selalu pegi
tapi ada gak orang lelaki yg pegi
4. tempat nie..rammmmmaaaai orang & bising
(sbb Iris 4 tahun... 4 klu)
jom teka!!!

boleh teka banyak kali pun
tapi satu komen satu jawapan
sapa yg paling cepat teka...and paling tepat..
akan dapat hadiah
:-)


* lama tak buat giveway rasanya kan?











mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

12 comments:

Jemputla komen di sini...