Tanpa Ian & Iris

sabtu lepas...
Mummy Ayu gie PARAM kat Ampangan
yes...without Ian & Iris
actually dr Tesco..ikut Ubu beli baang dapur
than amik my sis kat senawang
than terus ke Ampangan
Ian & Iris tido..petang kan..memang time diaorang tido
so..senang la nak jenjalan
PARAM kat Ampangan nie tak besar sangat
tapi..
raaaaaammmmmaaaaaiiiii sgt orang
padat.....
makanan..memang macam macam jenis ada
sebut jer..rasanya semua ada la
and hasil shopping Mummy Ayu petang tu
sebelah tangan pun tak penuh key
alhamdulillah..memang boleh kontrol bila beli makanan kat PARAM

and..balik tu la yg beli bunga api for Ian & Iris
upah kena tinggal...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. huhu saya memang tak boleh ke ampangan tu kak. xcukup RM10! hehe. suka gi tengah-tengah malam yg depan zulda tu. mlm raya lg best. lelong lelongggg!! =P

    ReplyDelete
  2. wahhh kalau ke param memula nak beli ini. Lepas tu itu ini.....haihhhh cobaan sungguh!

    ReplyDelete
  3. wah banyaknya borong, kalo kita yang pi bazaar sure satu plastik je...

    ReplyDelete
  4. sebab tu x suka pi...ramai kat situ..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...