Shoplinks.Asia

Wednesday, August 7, 2013

Kad raya untuk kengkawan...

salam and morning kengkawan semua
selamat hari rabu!!!

hari nie...Mummy Ayu dah start cuti..
:-)
senyum lebar..
tambah2...cuti ngan cik abang sayang..Didi
but..tu la..dia cuti hari nie jer..
emm..bila ingat nie....cedih balik
sbb esok pas solat sunat hari raya, salam2..amik gambar sikit2...
dia kena gie keja..
:-(

okay la..
tamau cedih2...
nie untuk kengkawan semua..
kad raya simple dr Mummy Ayu
harap2 sudi la terima yer..
dgn msg..

"pecah kaca, pecah gelas,
sudah baca, harap balas"
&
"pecah kaca, pecah tong,
sudah baca harap gantung"

he he he...
selamat hari raya aidil fitri
kepada semua yg sudi & tak jemu2 jengah, baca & komen blog Mummy Ayu nie
tak kira la..followers ker, silent reader ker..
Mummy Ayu sgt hargainya

and..minta maaf zahir & batin
kalau ada salah & silap
kalau ada yg Mummy Ayu tulis kat sini
menyinggung perasaan kengkawan
atau pun
membuat kawan2 marah
sowie yer...
0-0

and..kepada sesiapa yg jenjalan raya ke negeri sembilan tu
sudi2 la singgah ke rumah Mummy Ayu..di seremban
apa2..msg dulu, kat FB atau pun kat sini..
tak pun..whatsapp atau intagram pun boleh
nak kasi hp no..mcm tak sesuai plak kat sini....
tapi kalau ada yg nak.leh jer..kasi tau, nanti Mummy Ayu kasi

okay..
save trip, save journey...
semoga selamat sampai ke destinasi masing2 dengan selamat..
baik2 drive, kalau ngantuk..berenti rehat jab..

Mummy Ayu pun akan balik kg hari nie
(kampung yg tak berapa nak kampung la..sbb dah jadi bandar)
tahun nie giliran rumah MIL...
emm..jauh gak la perjalanan hari nie..
kat mana???
v
v
v
v
v
v
v
kat NILAI...he he he
jauh kan?
Nilai kan dah kira bandar, so tak de la balik kampung kan?
balik bandar..
:-)

apa pun..insyaalah....kalau ada kelapangan
Mummy Ayu akan update lagi..
tak pun kat FB or instagram jer la...
happy holiday & selamat hari raya!!!!

1 comment:

ibuayu said...

Salam lebaran ayu

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno