Shoplinks.Asia

Monday, August 19, 2013

Mainan raya...

hari raya pun ada mainan baru yer?
nie la alkisahnya..

masa balik raya kat Nilai tu...Ian & Iris seronok main playdoh Mia..cousin diaorang
bukan tak pernah beli pun..playdoh nie
but..Mummy Ayu tak suka
sbb abis bersepah2 doh tu
so..memang dah lama tak kasi main..
palydoh yg ada pun dah keras..so memang dah letgo
but bila diaorang main balik..suka la masing2
so..balik dr Nilai tu..
masing2 nak playdoh baru..
so..kami pun beraya ke Aeon Seremban 2.....beli mainan raya nie
set playdoh ice cream..
plus doh yg mcm2 warna
emmm..suka la masing2..
plus meja kecik....
sbb masa kat Nilai tu...
mcm ok jer main atas meja tu
so...beli sekali pakej la nie..

now ..semua mainan nie dah selamat kat rumah Tok Umi
sbb most of the time..
Ian & Iris kat rumah Tok Umi kan?
emm..jgn buat sepah rumah Tok Umi tau!!

5 comments:

Masya said...

TANAH LIAT YER.. SY BELIKAN ANAK SY JUGAK KAT COSWAY .. OKLAH DIA SUKA JUGAK..

zety said...

ade gak playdoh ni..zt sorok siap2..tnye dulu nk main ke x..klu x simpan,hehehe

Cho Zila said...

anak2 akakpun malaih nak belikan .. yang kita belikan dulu dah terjadipn kejadiannyer.. tuler fikir banyak kali kalau nak belikan..
tengok anak orang main bestjer...

mama lieyna said...

Waah syoknye lah dpt mainan raya, happy la depa tu.. :-)

Iela Fazielah said...

betul ayu..bersepah2 doh tu..dulu ila reddem kat S26 club..yg ice cream maker tu...pastu..habis keras n buang.. no replacement... xkuasa ai...kasi mkn sekali tu jelah...neway..mensti diaorg happy giler..byk betul ayu bl playdohnyer...

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno