Shoplinks.Asia

Thursday, August 29, 2013

Sehingga kita berjumpa lagi....

semalam..last day sorang geng opis Mummy Ayu
pangkat adik la.
but kami keja dah lama gak..lebih 5 tahun rasanya..sama2..
dari opis lama, sampai ke opis baru
dari dia anak dara, sampai la le 2 orang anak dah sekarang nie..
cedih la..of coz kan...
dia nie orang kelate..
of coz la nak balik kelate
but...dia punya hubby pun keja ngan pak dia..di kelate
so..tu yg dia minta tukar tu
tu pun..dah 2 tahun lebih..baru dapat
tau2 la keja kerajaan nie..
memang susah nak tukar kalau takde alasan yg kukuh..
so.....semalam....
kasi la hadiah........a little something
sebagai tanda kenang kenangan...

posing2 dulu ngan hadiah..

sebelum balik..
kasi2 hadiah
mata dah bergenang dah..
but control plus cover...

to my dear sis..Linda
selamat bekerja di tempat baru..
harap dpt sesuaikan diri kat sana
and..jangan lupa kami di sini..!!!

:-)


2 comments:

Kakcik said...

Turut mendoakan yang terbaik buatnya...

mama lieyna said...

Lama jugak tu..mesti terasa ketiadaannya nnti.. all t best to her.. :-)

Salam jumaat

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno