SPM trial..start today!!!

emm...scary
nasib baik turn kita...bab exam2 nie ..dah selamat dah berlalu...
apa pun..semua org akan menghadapi nya..
same goes to my younger sister....
hari nie dia start SPM trial dia
ala..baru trial..apa ada hal?
chewah..mentang2 la dah lepas..
:-)
he he he...
so..my lil sis..
(little ker?)
Nur Syazwani Binti Ali
(emm..nama penuh lagi tu)
who is obses to PURPLE
and..currently obses to doraemon
what?
doraemon
emmm.....
semoga berjaya!!!
buat yg terbaik!!!
and......stay calm...
:-)
I know you can do it!!!!
from your lovely sister..
me..ALONG
:-)

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

0 comments:

Post a Comment

Jemputla komen di sini...