Bachelor party buat ku sakit pipi...best!!!! kisses..muah muah!!

cayalah...1st tu...
aku baru la siap nie....
~~~~
alots of kisses from Watie
ko punya pun ada Amy...tapi sbb ko takde Watie bawak la balik...
kami mamam kat Belanga lagi...
nasi kerabu ayam percik..
me & Watie...ok la...
tapis edap lagi nasi guyeng belacan Net...
Suziey & Net punya foods
Net...nasi guyeng belacan..Suziey nasi kerabu daging
me & Watie...
Net & Suziey
me..soya cincau tawar..
Watie..ice lemon tea
Net...air durian belanda
Suziey....nusantara ice belended...lama giler baru dapat...
4 of us..
eriah la belanga tu kami keja kan
dah la duduk kat entrance
tersedak2 org lain agaknya dgr kami gelak....
lompat tikam
ini pun lambat dpt
pakai kami tak lompat2 marahkan diaorg...
pas tu jenjalan jab
survey wallet...
than baru gie BR...
tapi amik yg scoop2 mcm nie
kenyang sgt....alhamdulillah....

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. walaupn aku tkleh tgk gmbr tp aku leh bygkn havocnye korang:-p oh watie bw cekelat ye..agak2 next gathering yg utk aku tu still ada ke dh abis:-p

    ReplyDelete
  2. mak aii sedapnye nasi kerabu
    ayam percik lg
    Hershey...lama xmakan

    ReplyDelete
  3. Sedapnyaa yang last pic tu! Dah lama tk makan BR :/

    ReplyDelete
  4. As salam, air durian belanda...sedap ker?Saya tak pernah try lagi lerr

    ReplyDelete
  5. aisey..makanan korang buat aku teruja la..hehe

    ReplyDelete
  6. sedapnye makan sama2...setiap minggu ade je perjumpaan..tempat pun lain2...
    kalau kat putrajaya ni time rehat pi alamanda sekali sekala je pergi bangi...boring

    ReplyDelete
  7. aku baru teringat n3 ni..hehe..ouh best..jumaat ni party lagi..mana mau pegi ek..hmm nett soh aku pk..ok nnti aku pk tpt best!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...