Inai di jari....aik?

hah.....tiga tangan tu...
dua tangan ada inai..satu tu tak de..
tangan Ian, tangan Mummy & tangan Iris yg takde inai tu
majlis berinai..malam ahad lepas....he he he..
Iris tak nak plak kali nie
maybe sbb nampak geli kot
inai sponsor by Suziey...ma acih..
me inai sebelah tangan je sb sapa plak nak tolong inaikan tangan kanan
Ian....sibuk jugak nak
tiga jari jer ye...
kalu ikut dia..semua jari dia nak..
tapi lelaki memang selalu pakai 3 jari jer kan...
inila hasilnya....
pakai tak lama sgt..adalah dalam 3 jam je kot
sbb kalu bawak ke tido...mana2 sepah lak nanti

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

14 comments:

  1. ler ko nk letak kt kuku je ke.klu letak kt kuku guna inai tiub tu wei ..cpt merah...klu serbuk ni mcm inai pengantin tu lawa..penuh..

    hiksss

    ReplyDelete
  2. wah cantiknya lama tak pakai inai...last pakai time kahwin dulu je

    ReplyDelete
  3. alah2 cumeinya .. ermm akak pun pakai inai nie .. pakai yg dari mekah punyer :)

    ReplyDelete
  4. aku pn dpt gk inai dr suziey..lama tk berinai tp aku blum pki lg

    ReplyDelete
  5. ooo dr kak cuji..wahhh kecik comel je tgn iris eh

    ReplyDelete
  6. inai mekah ye..dulu mase parents balik haji, sebeban dia bawak balik..tp mase tu tak rase nak pakai..

    ReplyDelete
  7. nape iris tak pakai?
    cam pengantin laki pulak si ian bila pakai 3 jari jek, heeh...

    inai mekah ni cantek kan..

    ReplyDelete
  8. comelnye Ian..muka sngt exited :D

    ReplyDelete
  9. cantik...fiqah pun suka pakai inai

    ReplyDelete
  10. lama giler tak pakai inai, tiba2 teringin plaks..hiks..

    ReplyDelete
  11. Ehem...Ian pakai inai tu dah ada calon nya ke :D

    Dah lama giler tak pakai inai di jari...bila lah my sis nak kawen nie...

    ReplyDelete
  12. wa..yelah..comel sungguh berinai..

    ReplyDelete
  13. suka pakai inai gak dedolu masa kekecik

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...