Suka dgr rancangan Wak nie...

sekarang nie suka sgt dgr rancangan sorang wak nie
jawa pun jawa lah...
gelak sorang dibuatnya..
kat opis..kat dlm keta...
kelakar tul..kadang2 leh gak la agak..lagu apa dia nyanyi
selalu nya memang sush nak tangkap...
lagu amenda la dia nyanyi tu....
semestinya.....radio kesukaan ku..
di Hot FM....
tu rupanya Wak nya...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. suke gak, tapi x penah dapat teka lagu ape dia nyanyi... huhu

    ReplyDelete
  2. gambar fara tu mcm ada tandung je kat atas..sebabkan bingkai tuh kan..hehehhehe :)
    su dah lama tak dgr radio..ntahla..rasa malas nak bukak radio

    ReplyDelete
  3. maszmadi ~ memang pun, Ayu rasa sekali jer kot ayu pernah teka betul...

    Su ~ Ayu pun dgr hp jer..

    Suziey ~ hencem beb...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...