Iris kena buli ngan Mummy..he he he...

sambung cita kat PD semalam yer...
Iris kena buli ngan Mummy
ye la..takut sgt ngan air laut
ingat kan pas kena tu..ok..suka ke..sbb sejuk je
tapi....
lagi nangis...
mcm kena dera je..
rugi je pakai bikini berpeluk ngan Mummy je
muka lega sbb dpat berpeluk ngan Mummy
picnic yg diplan...
sempoi jer kami.....
suka Iris.....
sbb....
dpt bermanja ngan Mummy...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. iris mmg cumelllll.... besar esok naik la saham.. hehehe

    ReplyDelete
  2. awww...
    cekcinyer dia..

    comel iris senyum.. gigi pon ok. gg asya dh rosak sket y atas

    ReplyDelete
  3. Salam singgah,
    comel blog.. anak2 pun comel.. keep up blogging..

    Zu
    http://www.zuwairiaiman.com

    ReplyDelete
  4. saja la nga kyra iris ni takut air laut maybe pantai tu luas kot...lagi kaki pijak pasir agaknya geli hehehe..

    ReplyDelete
  5. geram tengok bikini iris...comey..

    ReplyDelete
  6. NM02 ~ tu yg kena abang Ian jaga lebih tu...he he he

    Lya ~ kecik2 leh la seksi..besar nanti jangan la..
    alhamdulillah..gigi Ian & iris ok lagi sbb memang sejak ada gigi, AYu jara rajin gosok gigi..

    bobhandburry ~ tq dear..singgah selalu..

    Adlin ~ tu la..rasa rugu jer..sbb Ian dulu age mcm nie dah tak takut laut dah..

    Mamalyna ~ bikini je lebih, tapi dok berpeluk ngan Mummy..bikini pun kering jer...

    ReplyDelete
  7. eleh comel lah 2nd pic tu kak!! sies..comel!!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...