Mamalieyna punya pasal la nie...

suspen je Mamalieyna baca tajuk entry Mummy Ayu
takde apa pun tau Eina....
ada laksa...Mummy Ayu pun minat gak ngan laksa nie
so..semalam balik keja..
kebetulan akak yg jual kat simpang umah Mummy Ayu tu ada lagi
sbb balik awal gak kan semalam
so...beli la guyeng pisang cikit, cekodok cikit..tgk laksa pun ada
yum yum..cedap tu..
apa lagi..makan laksa la kami semalam petang balik keja
Iris memang suka
kalu bab mee mee ni
tak kisah la laksa ke, mee ke, mee hoon ke, spagethi..
suun pun dia panggil mee...
tapi semalam laksa tu pedas sikit.....
so...Mummy Ayu letak kuah sikit je..
Ian....geng ngan Mummy gak
suka laksa
tengok..tak sempat tukar baju tido pun...
tapi sbb pedas...masing2 makan cikit jer...
sian..nanti kita balik umah Tok Umi kita buat yg tak pedas yer...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. hohoho..sedapnyer.. ayu pnah try laksa trg x???

    ReplyDelete
  2. hee...tngok tajuk terus clik wlupun curik2 masa..hee..

    igt apalah tadi..hee~ oooh ayu buat eina terliur la..hu~ tapi takpe esok nak buat laksa.lala..

    pandai budak berdua tu mkn laksa eh..^_^

    ReplyDelete
  3. Sedapnyer Laksa... tak sabar nak p cari laksa jugakler ;)

    ReplyDelete
  4. terliur la..bile ntah dapat makan laksaa..teringin!!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...