Ian dah boleh sunat dah mcm nie...

he he he..

nie la rupanya hero Mummy berkain pelikat


tu yg dia suka sangat

pic nie Mummy suruh dia pose mcm baru lepas sunat


dia dok senyum..


Mummy cakap buat la muka sakit..


tu je la yg terbaik dia buat.. nie belum ready lagi


ada gak pic kain terlondeh..tapi sensored la


nie dah ready..


pose tak tahan tu


siap silang kaki


tak payah ajar... nie pun ..tak ajar pun..


ada je pose dia kasi..


lawak la...


1st kain pelikat Ian...seawal 5 tahun..


Mummy dulu 1st kain batik...


emmmm time umur 12 ke 13 tahun kalu tak silap


color purple..cantik sgt....


kengkawan...berapa umur masa dpt & pakai kain batik/ pelikat???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. dh mcm gaya org baru sunat nih.hehhe..
    umangaih ko pertama kali mengenali kain batik umo 12 thn..bgs..budak bandar ni..ekkeek:D

    ReplyDelete
  2. nmpk macho la Ian berkain pelikat, Kain ni blh simpan utk Ian pakai time berkhatan nanti...hehe

    Anak hjr blm ada kain pelikat/batik, hjr dl umur 6 thn kot dah ada kain batik, mak beli ms p jln2 kelantan..

    ReplyDelete
  3. loorr.. xingat la.. sbb pinjam kain batik mak je..hehe.. tp ian soooo hensem!

    ReplyDelete
  4. ekekekeke...comey jek berkain pelikat :)

    ReplyDelete
  5. 16. Sampai sekarang tk reti pakai huhuhu

    ReplyDelete
  6. 1st berkain batik 12 tahun, mmg nak pakai so mak beli yg bidang utk budak, kaler merah+pink he3

    ReplyDelete
  7. Hee hee...cute je :)

    Nampak dah besar lah anak teruna u nie ayu :)

    ReplyDelete
  8. umo 12 taon? aku pas banak anak pertama baru kenal kain batik, hahahah

    ReplyDelete
  9. hik..hik..hik.. ada gaya org sunat.. blh sunat dah ni ian

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...