sedapnya kalu dpt mamam nie pagi nie..

as salam..
good morning guys..
dah sarapan?
sarapan apa?
Mummy Ayu tapau mee hoon guyeng + karipap
tapi tetiba teringat lak nie...
pulut kuning + rendang daging +sambal tumis ikan bilis
Ibu masak untuk b'fast sabtu lepas before gie minang tu
yum yum sgt ...pagi tu makan..balik dr minang tu ada lagi..makan lagi
pergh..sedapppppp...
kalu dpt b'fast pagi nie...wow....
nie plak for lunch sabtu tu
kat batu pahat tu..
sempat lagi before mamam tu Mummy Ayu snap
he he he
nie pic selingan...
Ian...bukan makan pun cuppies tu
saja tekan kat mulut dia kasi comot
pas tu suwuh Mummy snap.......
cuppies yg Ian mamam tu..
~~~
ok..nak sarapan jab
jom kengkawan..
happy b'fast!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. wah sedapnya makan pulut kuning lama tak makan tapi kalo pekena tu harus ngantuk lepas tu

    ReplyDelete
  2. syoknyer ian makan.. smpai bulat mata tu...

    nasi kunyit mkn dgn rendang mmg best

    ReplyDelete
  3. sy makan kepok lekor yang dibekalkan oleh hubby yang katanya digoreng dengan penuh kasih sayang..hahahahahha....sabar je lah hubby den....sedappppp :)

    ReplyDelete
  4. pergh terliur tgk pulut kuning..sedapnyaaa../

    wei tu cuppies nett buat ke? pndai ian berlakon nooo

    ReplyDelete
  5. Anje ~ ah ah..ada org kata makan pulut ngantuk, Ayu ok jer..

    MamaEma ~ best....ari tu la...

    Lya ~ Ian memang suka buat mata bulat tu..bajet comel la...

    Su ~ wah..romantiknya hubby...meang la sedap tu..

    Suziey ~ yum yum..
    tak yg tu hantaran dr pihak perempuan..Net buat yg bunga merah..cun & sedap..ada kat entry before 2 nie..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...