Tuesday, January 8, 2013

2 orang yg ponteng tadika

salam and morning
salam selasa!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~
pic nie snap by my sis ... Angah semalam
pic 2 orag budak yg tak gie tadika
 
dok nyorok kat celah sofa
he he he
boleh plak dua2 kat situ yer.....
mcm2 org komen kat FB
yg last tu Makcik Mummy Ayu komen...
"Agak2 dia org ikut perangai mak2 ia masa kecik2 dulu tak.kuah tumpah ke masa la tu"
emmmm...masa kecik2 dulu tak ingat plak Mummy Ayu suka ponteng tadika
takut mula2 nak masuk tu ,.yer.
sampai kena kejar keliling tadika ngan cikgu
sebab tak nak sekolah
ponteng...emmm...tak ingat plak?
ikut Daddy kot?
he he he...

6 comments:

mamalieyna said...

hehe.alahai..awal2 ni mcm2 ragam la kan..lama2 biasa la nnti..Iris kan..hehe.. nyork situ plak..ihiks..

Mia Kassim said...

alalala...tak nak pegi sekolah yek....

Iela Fazielah said...

haha....br seminggu sekolah ni dah ponteng...acaner nak smapai hujung thn ni...tp xpe.. budak lg

Nana said...

Hahaha
Xpe lama2 nnt ok la tu

Nad @ MamaZN said...

Kelakar tgk.gmbr ni smlm kt.fb hehe...

mrs kayrul said...

alahai terkepit celah2 sofa tue naper???...hehehe

©Copyright Reserved to Life Is Beautiful l Designed by DayangDeno