Kerja wajib di hujung minggu

selain dr basuh baju, lipat baju..kemas rumah..
dan macam2 lagi...
nie adalah salah satu lagi kerja wajib di hujung minggu..
GOSOK BAJU
biasanya Mummy Ayu akan gosok baju semua sekali serentak..
mcm baju sekolah Ian & Iris..memang gosok semua la
and..baju keja Mummy Ayu pun..kalau kerja 5 hari...5 pasang la baju Mummy Ayu gosok
mcm minggu nie..just keja 3 hari..Mummy Ayu gosok 3 pasang
nasib baik hubby punya baju keja...ada loundry kat tempat keja dia
so..tak yah la gosok baju keja dia..
:-)
gosk baju Ian...3 pasang
and...kalau dia tukar baju..
kena la gosok lagi nanti
and baju Iris....
sambil layan DVD .. 
layan jer gosok baju
and...
dah ciap...

gosok baju lagi layan la dr kena lipat baju
kan????

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. uhuhu ini jugalahhh xtvt akak .. x pernah miss sbb kita nie ibu kan ;)

    ReplyDelete
  2. rajin mummy ayu gosok semua skali untuk seminggu..hihihi..ila nie malassss sket..ila gosok pagi before keje..so..sehari gosok untuk pakai hari tu jer.. tapi kalau dah ada anak yg gi sekolah nanti..mesti jugak buat cam mummy ayu...hihi..kalau x masak lahhh pagi2 nk gosok baju anak skali...

    ReplyDelete
  3. x suka bab ni la..gosok baju sekolah utk seminggu...bosan...

    ReplyDelete
  4. gosok bju n lipat ya malas nk buat...liat je tangan ni tau....

    ReplyDelete
  5. Eina pun suka gosok sekali harung..buat masa ni, baju suami isteri je, next anak dh sekolah, btmbh lg la..sekali menggosok dekat sejam..fenat..huu :-)

    ReplyDelete
  6. Saya paling tak suka iron baju
    Suka lipat bju lg..huhu

    ReplyDelete
  7. Gosok jgn x gosok. ...nasib hubby tlg sesama ..rewang..

    ReplyDelete
  8. paling x suka bila kena gosok baju
    my huby askar..so selamat la sikit sebab dia akan gosok sendiri.kalau kita gosok ada saja yg x ikut piawaian.nanti kena tegur dgn pegawai atasan

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...