Tasmik & KAFA

minggu lepas Mummy Ayu buat jadual kelas Ian
minggu nie Mummy Ayu  buatkan jadual kelas agama Ian plak
Ian setiap petang kecuali hari Rabu kena stayback..
sbb ada kelas agama (KAFA) and Tasmik 
and......kelas KAFA nie plak..ada banyak subjek gak
siap ada buku kerja & buku teks lagi.....
(lupa nak snap plak)
tapi nasib baik ada jadual
so.takde la kena bawak banyak sgt buku
dah la keas pagi pun dah sedia banyak buku2nya
ini la jadual KAFA & Tasmik Ian
nampak sgt lengkap kan?
ada solat berjemaah, ada mengaji, ada belajar Sirah, belajar jawi dan mcm2 lagi
nampak memang penat..
ye la....kelas pagi, stayback..kelas petang plak
balik..buat homework
memang nampak penat
tapi....mak mana yg tak nak anak pandai
so..harus la beri yg terbaik
and push sikit....supaya tak ketinggalan
Ian..belajar rajin2 tau....!!!!





mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. wah...complete.... ni mmg jadual sekolah kafa ke ayu??

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah...semua mak nak yg terbaik utk anaknya...amzar kelas KAFA sat & sun...tasmik kat sekolah seminggu skali ja

    ReplyDelete
  3. salam..
    anak bongsu saya,th 1...tasmik hari isnin...jam 2.10 bru sampai rumah...2.30 pi ngaji quran pulak..:)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...