Bekalan Ian ke sekolah minggu lepas

emm...
saja nak share ngan kengkawan....
menu bekalan Ian untuk minggu lepas....
Isnin ~ hotdog & oren kecik
Selasa ~ sama jer, hotdog & oren kecik
Rabu ~ nugget & apple
Khamis ~ nasi goreng
Jumaat ~ hotdog & nugget
emmmmm..
menu pusing2 jer
setiap malam...mesti Mummy Ayu tanya Ian
"esok nak bawak bekal apa?"
Ian akan jawab..."apa2 pun boleh, Ian tak kisah"
nanti Mummy Ayu jugak yg kena kasi menu
cuma kalau menu yg Mummy Ayu kasi tu, dia tak suka..baru Ian cakap
so far..Ian ok jer
senang nak handle Ian nie
untuk makanan petang
Mummy Ayu selalu bekalkan air milo ngan biskut2 sikit
plus duit la
tapi .. Ian tak beli apa2 pun
kalau Ian belanja pun..Ian beli air or keropok lekor jer
yg lain...masuk tabung

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. bagus ian tak cerewet..
    anak sulung sy si suri tu..mmg cerewet sgt2...uhuhu

    ReplyDelete
  2. rajin momy ayu masak pepagi...sejak anak dah masuk tadika, kita pun kena masak gak coz haikal tak suka makanan tadika punya...huhuhu

    ReplyDelete
  3. lebih kurang sama jer ngan yang Dania bawak pi school..pas tu duit belanja pun habih..alasan dia x cukup...

    ReplyDelete
  4. Rajinnyer ayu bekalkan Ian ke sekolah, sy xpnh kasi anak2 bwk bekal kecuali Danish la, tp Danish sy kasi roti gardenia tu je + milo, nsb baik dia ok...hehe

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...