Istanbul Aku Datang........

chewah..tajuk bukan main lagi
bukan la Mummy Ayu nak gie Istanbul pun
tapi.....
Mummy Ayu dapat nie....
FM Istanbul
suka..suka
tak dapat pegi.dpt FM pun jadi la...
actually.cerita nie mcm nie
last week kan boss Mummy Ayu gie Tajikistan
and..dia gie ngan sorang pegawai nie
and..dekat pegawai nie la yg Mummy Ayu kirim
sbbnya....diaorang ada transit kat Istanbul tu
he he he...
Mummy Ayu yg excited bila tgk diaorg akan transit kan Istanbul
so..Mummy Ayu pun minta la pegawai tu belikan tu..sort of paksa gak la
sbb ayat Mummy Ayu mcm nie..
"Kak Ayu tak nak benda lain, Kak Ayu nak FM Istanbul jer..."
kira mcm paksa tak?
he he he
and..hari nie dia masuk opis...kasi kat Mummy Ayu FM nie
of coz la suka kan
nak bayar, dia kata tak payah plak
lagi la terima kasih
:-)
tu yg Istanbul Aku Datang tu


mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Fm istanbul...!!!! Bestnye kak! =)

    ReplyDelete
  2. hari tue baru layan citer nie kat umah.tgk cd jer.malas nak tgk kat panggung.

    ReplyDelete
  3. saya suka saya suka....saya mmg suka fm.....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...