Novel baru..best!!!

hari rabu sudah..
semalam baca novel on line
as usual kat my fav novel/cerpen online nie
ada cerita baru..(kat bawah nie)
ingat kan sambungan cerita
so bacalah cita HUJAN dulu
pas tu baru sambung HUJAN 2
rupanya tak der kaitan pun
tapi dua dua best
tak der panjang sangat
yg HUJAN 2 tu 13 episod
(sinopsis ~
Atria nie ada penyakit lost memory lepas
so..dia selalu buat menda yg sama
exspecially bila hujan lebat, dia akan tunggu hubby dia kat bus stop
padahal hubby dia dah.... (suspen)
pas tu dia akan pegi umah sewa lama dia ngan hubby dia
lukis mural, pada hal org lain dah duduk situ
so..time tu dia jumpa hero..Syah...
pas tu..baca kalu nak tau...)
yg HUJAN tu nie ada 6 episod
(Sinopsis ~
Dy, DJ radio sekolah kalu hujan jer
mesti nampak sorang mamat nie
in the same time
Mamat tu pun minat kat dia
tapi cara masing masing nak tau tu menarik la)
so..jom kita baca novel on line
sebab..
"MEMBACA AMALAN MULIA"
he he he....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

Jemputla komen di sini...