Al Fatihah untuk mereka...

minggu nie kita dikejutkan dengan 2 kematian kanak2
dgn cara yg menyayat hati
al fatihah bagi kedua2 mereka
dan kepada keluarga..takziah
dan semoga tabah menghadapi pemergian yg tersayang
berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikulnya
mula2....kita dikejutkan bila polis menemui
rangka manusia yg sudah terbakar
dan rupa2 nya rangka itu adalah Dirang
kanak2 yg dilaporkan hilang
baru berusia 5 tahun
tapi diperlakukan segini kejam
Allahuakbar
apa la salah kanak2 kecil ini
moga mereka2 yg melakukan kekejaman ini
mendapat balasan yg setimpal di dunia & diakhirat nanti

dan semalam pula
berusia 2 tahun
terapung di tasik titiwangsa
sedih Mummy Ayu tgk gambar nie
sayu sangat...
tak tau nak ckp apa..
tak tahu la macam mana perasan ahli kelurga pula
mesti susah nak terima
dan mungkin jugak masing2 menyalahkan diri masing2
tapi..semuanya yg terlambat...

al fatihah kepada mereka berdua
bidadari & bidadara syurga...
tenangkan kamu di sana sayang!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. al fatihah untuk mereka...kepada penjenayah..sepatutnya kenakan hukuman gantung sampai mati je sebab biar diorang tahu yang diorang tergamak bunuh tu budak-budak sangat

    ReplyDelete
  2. alfatihah.. semoga mereka mnjadi bidadari syurga..

    moral of the story : kena sentiasa awasi anak kita..

    ReplyDelete
  3. memang rasa lemah semangat baca cerita ini.. semoga Allah memelihara bidadari dan bidadara kita semua....

    ReplyDelete
  4. Al-Fatihah.... kita sebagai ibubapa mmg kela lebih berhati-hati dan prihatin....

    ReplyDelete
  5. Ya ALLAH !!!!! kite baru tertengok gambar arwah irfan tuh! sedeynyeeee..alfatihah!

    ReplyDelete
  6. memang.. bab2 anak ni, sgt sensitif.. alhamdulillah.. walaupun tragis, tapi tempat mereka pastinya di syurga..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...