Buli Ian cuci keta.....boleh?

weekend lepas punya aktiviti
mula2 dah plan..ingat nak mandi laut sabtu tu
sekali..Daddy tak dapat off
so..mandikan keta je la sabtu petang tu
:-)
saja2 jer merajinkan diri.basuh keta
Ian...of coz la nak nyibuk gak
beria2...
kalu org tak tau..ingat Mummy buli plak
padahal..sama2 kami basuh keta
hero Mummy nie memang 'rajin' kalu benda2 mcm nie
emm..princess Mummy??
v
v
v
v
v
mula2 nak gak join
tapi dia pakai gown..mcm tak sesuai jer
sekali ada plak kucing
so...
sopan santun jer duduk kat tepi
tengok Mummy & Abang Ian
and..hasilnya
bersih dah..
siap basuh..siap vacum..
penatttt...
sekali..pas siap basuh...hujan
alahai...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. buli2 pun kalau dia jadi rajin sbb buli tu kan lagi bagus ..
    insyaallah ayu , bila dia besar , dia dpt nilai kan .. ada baiknya ibu dia buli dia masa dia kecik2 nie ;)

    ReplyDelete
  2. takpe, tuk kebaikan bersama tu..bleh bersih, bleh kuar jenjalan kan Ian..hehe~

    aduhai, lepas basuh hujanplak//huu~

    ReplyDelete
  3. sama mcm umairah..klu bab membasuh kereta dia la yg plg laju nak pki sponge sudahnya dia yg mandi air paip

    ReplyDelete
  4. rajin ian! sian iris..mst dalam hati tuh die teringin sgt2 nak gak main sabun2 ngan ian..hehehhee

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...