nie la ubat untuk tak tido versi Mummy Ayu

tadi kan Mummy Ayu ngantuk tahap gaban kan
mcm2 dah try..
tapi tak jalan
siap tido la kat opis
nasib boss meeting
so..line clear la
tapi time lunch tadi
kirim kat adik kat opis nie
nak asam..yg tak masam sgt..(ada ker?)
and..hasilnya
emm..cedap...
tak masam sgt
siap dia pesan..makan asam leh tau
tapi jgn pregnant
he he he
sbb adik tu yg kena ganti Mummy Ayu kalau Mummy Ayu cuti
and..kalu Mummy Ayu pregnant
dah confirm dia kena ganti 3 bulan
lum masuk mc kalu mabuk lagi
:-)
tgh layan novel
lama tak update novel
banyak dah yg Mummy yu dah baca
nanti ek..one fine day

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. haaaaa.....boleh lak pesan mcm tuh..makan asam boleh tp jangan pregnant...org lagi nak tambah anak dik oiii...

    ReplyDelete
  2. best giler citer si ikan buntal ni...ila bc 2 hari habis..tp citer akukah juwita lg superb best....

    ReplyDelete
  3. Kita pun baru lepas beli asam kat PD....dah lama tak pekena asam2 ni...heheh

    ReplyDelete
  4. hohoo..kite ni mmg suke asam yang masam!!!hehehehe..berlawanan ngn kak ayu!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...