Saya budak baru belajar, kalau salah tolong ajarkan....

nie malam semalam
comel tak saya?
:-)
sebelum2 nie punya susah nak suruh Iris mengaji
sbb yg Mummy Ayu suruh dia ngaji jugak
dia dah boleh baca alif, ba, ta..... banyak gak la
plus yg ajar ngaji pun..Tok Abah
sekali ngan Ian & ada la 4,5 org cucu jiran dtg ngaji gak
so..sekali la belajar kan
sekali..semalam punya semalam tu..pujuk2 la
suruh dia ngaji...leh pakai jubah
tu yg dia terus nak
tu la yg berjubah bagai tu
dan sbb punya la excited..
kul 3 petang dah ngaji dah ngan Tok Abah
Tok Umi cerita...dah tak larat dgr Iris tanya ...bila nak ngaji
sbb tak sabar nak pakai jubah
and malam semalam pun ngaji jugak..
nie ada kakak tu ajar..
seronok tgk dia ngaji..
tekun jer...
Tok Abah siap puji la
sebutan Iris terang & jelas
:-)
pas kakak ajar,
ada abang pulak..dtg ajar
Iris ok jer...
ikut je apa orang ajar dia
and last sekali baru Tok Abah ajar
Ian & Iris memang selalu last sekali
cucu sendiri kan...
itu la kisah Iris belajar mengaji
pas ni tak sabar nak antar dia gie tadika plak..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. Alahaii..sejuknye mata tgk ustazah kecik yg comel ni..dah mula blajar mengaji ye..gud girl iris...:-)

    ReplyDelete
  2. comel..bagussss...ajar dari kecik mcm ni..

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah..
    comey die berjubah n bertudung

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...