Princess nak berposing2 semalam petang

semalam petang..balik keja
Iris ikut Daddy amik Mummy
pas tu kami singgah kat mamak jab
Daddy nak tapau roti canai
Mummy & Iris malas nak ikut
just lepak dlm keta jer..
tanya Iris...nak amik gambar tak?
dia laju jer nak? (tgh ada mood la tu)
so..Mummy pun snap2 la
and hasilnya...
mula2 snap 2,3 keping jer
tunjuk la kat Iris
dia kata..sikitnya
hah..nak banyak2..
boleh....
mcm2 pose la dia kasi..
peace
pose bersahaja..
pose pok amai2 pun ada
pose cover perut bulat..
pose manja ker nie?
pose marah
banyak kan?
cukup la yer..
:-)

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. byk pun tetap tak bosan tek gelagat si bam bam nie..

    ReplyDelete
  2. salam ayu
    gegirl ni comey la
    ank perempuan mmg la sgt sejuk ati klu pose2 mcm ni
    elok jer
    time jdi singa?!
    ya rabbi.
    aku pun mati akal mcmana nak bgi diam

    ReplyDelete
  3. comel lah.. mcm muke anak cousin saya pun ade... maira anak hezrina.. hehehehe..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...