Selamat bersara!

 hari ni one of our boss..last day 
bersara wajid
boss yg sama floor ngan Mummy Ayu
and he is a nice person
so..saja la belikan kek sempena birthday & persaraan dia
carrot cake for him
and for us...
Mummy Ayu & Yana
choc truffle cake & manggo panna cotta
yum yum....

alhamdulillah
dappp

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. untung jadi YB
    Tak payah kerja income tetap masuk

    ReplyDelete
  2. Sedapnya...bagi kak seiris ...canda kak😀

    ReplyDelete
  3. Tak pernah beli carrot cake..salu rasa orang punya je..huhu.. Selamat bersarapan, Moga sihat sihat saja sepanjang hari persaraan beliau..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...