Treasury Tags

antara barangan pejabat yg penting for Mummy Ayu
treasury tag..ala nak senang tali hijau je
kan senang.... πŸ˜…
semalam tgk..alamak, tinggal 1 jer
pagi ni gi admin bawah
amik la stok

ala.....kotak kali ni mcm ni plak
kan susah nak amik...
sepah2 bila dah kuar dr plastik nya
so.....bahan2 dah ada
meh la kita make over kejab

10 minit kemudian....
jeng jeng jeng...
siappp
kasi balut...pakai baju sikit

ha...kan senang
bukak kotak atas..amik than tutup balik
guna kotak lama but kasi comei sikit
he he he..tu pun boleh kan
kena rajin sikit jer
Mummy Ayu ni memang suka bab balut2 ni kan
😊😊😊
 

About mummy_ayu

I am Mummy Ayu And obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. Wah…rajin πŸ‘πŸ½
    Bukan je lebih mudah tapi nampak lebih kemas cantik.

    ReplyDelete
  2. Rajinnya MA πŸ‘πŸ» πŸ‘πŸ» Dulu zaman student je pakai tag ni utk ikat nota. Biasa ambik nota dalam kertas A4 lepas tu cantum je dengan nota lain.

    ReplyDelete
  3. Cantik je. Bukan saja boleh balut hadiah, kotak tag pun mummy Ayu balut, ye. :)

    ReplyDelete
  4. betul rajin ni..kalau saya mmg idak lah..haha..guna je apa yg dpt...

    ReplyDelete
  5. Dulu pun saya dapat satu kepuasan bila balut hadiah atau balut buku sekolah. Bucu kena tajam dan lipatan kemas supaya nampak cantik...

    ReplyDelete
  6. Laa...ingatkan tali kasut...hihihi

    ReplyDelete
  7. Jadi lebih rapih dan cantik ya

    ReplyDelete
  8. jarang plak MZ guna benda alah ni...dulu2 selalu gaklah guna utk asing2kan dokumen

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...