Dah sampai dah kat sana tapi tak ........

balik dr KLIa......
singgah umah Nilai jab
amik barang2 semua
terus gerak balik Sban..kul 4..
sampai Sban plak..terus gerak ke PD....
melawat my sis yg belajar kat sini....
sambil picnic2 ptg tu
Ian & Iris tido....dr naik keta balik dr aiport tu
sedar2 dah tepi pantai dah...
see....tak tukar baju pun
tapi dah segar la sbb dah tido lama
Ian..suka..nak main pasir......tapi Daddy tak kasi
Mummy ok jer..sbb toys pun dah bawak
tapi daddy kat kasi
so..tak leh la....
tgk ajer la...
Iris.....bam bam
suka dua2....
Ian...Daddy pujuk kasi ice cream
lagi la ok..
my sis..yg celebrate buzzday 4 tahun sekali....
me & hubby
nak gak posing2...
Iris..Tok Abah bawak jalan2..lagi la dia suka
dlm kul 6..kami pun gerak balik sban..penatnya....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. tak singgah seremban ke? hehehe.. best kan dapat bau air laut..

    ReplyDelete
  2. Cute nya iris jenjalan ngan tok abah dia :)

    ReplyDelete
  3. RASA MCM BARU JE TGK ENTRY KORANG G PD KAN..
    PEGI PD LAGI ..BEZNYE
    DAH LAMA GAK XG PD NI

    ReplyDelete
  4. nmpk mcm dh besar je iris dgn tok abah dia tu kak

    ReplyDelete
  5. dulu suka mandi air laut tapi la nie sejak kena geget ngan obor2 sakit ooo jadi fobia.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...