Fav kalu gie tesco ....

as salam
selamata pagi semua..
dah sarapan? sarapan apa?
Mummy Ayu jab jab lagi
biasalah.masuk keja
nak settlekan mana yg patut..
plus today is friday
lagi la kena cepat...
sbb lunch kan lama..
~~~
cita balik keja ptg rabu nie
semalam dok upload pic..
ari nie baru publish
ptg tu balik keja gie tesco jab
beli brg cikit
kalu gie situ...mesti nak nyinggah jab port paling best....
port Ian paling suka la
Iris...sikit2 jer
ha..kat sini la..
Iris suka sbb benda tu tak gerak
kalu gerak..confirm dia dulu lari turun
Ian..semua dia nak naik
hah..time ni gerak
tu yg Iris muka mcm tu
tangan dah standby dah nak pegang Mummy

yg nie pun gerak
dah berani sikit
sbb ada abang kat sebelah
suka tgk dua beradik nie main sama2 macam nie
wah..adik nak main nie plak
main ngan sapa???
of coz la ngan Abang Ian
pandai tul...
~~~
pas main nie ada satu benda yg kami
1st time & last time la beli...
takkan beli lagi la kat situ
apa tu?
tungguuu....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. di tesco IPoh takde port utk main2 ni.. tp kalo g tesco di station 18.. memang lama lah kat situ melayan anak2 main

    dah klik HB


    n3 terbaru kakyong.com

    My Wordless thursday (1)
    Operasi mencantikkan rumah – part 1

    Jom join contest Aksi si Cilik Berbasikal



    Rezeki GA di awal bulan Mar 2011

    ReplyDelete
  2. comel betul lah cik iris ni.. lagi i tengk lagi geram, i rase kalau i tak puji Iris tak sah kot haha

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...