Gigi?

Hallooo semua
petang jumaat lepas
my princess plak demam
baru je pegi kinik rabu tu
dia ngan abang dia flu
tapi doc kata demam cikit
so ubat ada lagi
but malam tu demam dia naik sampai 39.8
dah panik gak
terus masuk ubat kot ....
dalam kul 2 tu dah turun 37
sabtu pun macam tu
kejab ok, kejab panas
mummy pun kasi mandi...
makan ubat problem anak dara nie
makan ubat muntah
makan ubat muntah
tukar baju
rasa-rasa macam nak tumbuh gigi
coz mulut dia macam muncung je
mummy letak ubat krim untuk gusi
(ada sekali tu dia asyik main air liur,
ingat nak tumbuh gigi
so, doc kasi krim ni,
but sampai sekarang tak kuar kuar..
kali nie pun tak tau la
betul ke tak tekaan mummy)
nie pic hari sabtu petang
baru lepas amik suhu dia
tapi berpeluh tu, ok la.
abang ian nak pegang adik...
kat umah, kalu cuti
tv tu Ian yang punya
cartoon dari dia bangun tido
sampai dia tido..
dah sihat dah kan
esok nak gie jalan...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. Jom exchange link http://hudilhamstudio.blogspot.com [Exclusive design for Handrawn Batik]

    ReplyDelete
  2. Kesian anak-anak mummy ni asik demam je..
    kasi mkn majon..hehehe

    ReplyDelete
  3. sian iris...get well soon ya syg...muahsss

    ReplyDelete
  4. awak qays da tumbuh gigi bawah 2 batang... huhuhu...

    ReplyDelete
  5. hudilhamstudio ~ will do.

    jOjet ~ nak buat cam ne, anak anak nak membesar. but bab makan majon tu, ko jet, ada ke patut..

    busyuksayang ~ dah cihat dah untie.ma acih!

    namosh closet ~ awak, jelousnye..iris nie macam tak sure je.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...