Weekendssss..part 3@ Ampang Puteri

Balik dari Jakel
kami semu pegi pulak Ampang Puteri
tengok Qays (my anak buah - anak Mama Liza)
kena tahan wad lagi
tapi time kami sampai tu
diaorang tengah siap siap nak balik dah
after buat fisio pukul 1
so...layan kan gambar nye...
Dari kiri ~ Mummy Ayu, Iris, Qays & Ian
kat sepital pun leh main
My hero Abang Ian ngan Qays

Qays...cepat sembuh..
tamau la masuk sepital lagi
sian kat Mama & Babah
sian Kak Mia kena tinggal ngan Tok Wan & Mak tok
kat Nilai
My princess..Iris
aik..pinjam mainan Qays yer...

sementara tunggu pukul 1
Ian ngan iris sempat main kat playroom
kat sepital tu
Ian dah macam kat playground dah

Iris pun boleh tahan
tak padan kecik tu

Sesi fisio...
sian sangat tengok budak budak kat situ
mula-mula kena tepuk tepuk kat belakang ngan dada
kata Mama Liza
untuk cairkan kahak

macam nie
Qays tak nangis pun
ye lah dah tau dah
ada baby tu
buat tepuk tepuk pun dah nangis
sian tengok

Ian...tengok apa tu?
ha lepas tepuk tepuk kena buat nie
sian sangat
sedut hingus ngan kahak
masuk tiup yang macam straw tu
kat dalam hidung n tekak
nak sedut
macam vakum plak
Mama liza pun tak sangup tengok
time nie semua budak buat pun angis
sampai bengkak bengkak mata
time nie, staff tu suruh Mummy dokong Iris n ian
kat belakang cermin tu
takut effection
Mummy tengok and snap gambar kejab je
than terus kuar
tak sampai hati
tapi nak tengok anak sihat kena la tabah
ini dia Qays lepas buat fisio tu
sebelum buat kena puasa 2 jam
so lepas buat baru dapat susu
sian Qays
yang berdiri tu Babah Iqbal

Nak balik dah...
Mummy posing sikit ngan Iris
Pas balik dari sepital
kami balik umah
tapi petang kuar balik ke....?
bersambung

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. Jet mmg takleh tgk bdk kecik sakit..
    Kdg2 belinang air mata nih..
    Kdg2 doa biar sakit tu kita yg rasa..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...