Wedding @ Shah Alam part 1

Macam yang dikatakan semalam
hari Ahad gie jalan
Iris pun dah makin sihat
so...gie Shah Alam
my cousin (anak adik ayah) punya wedding
Taufik & Hidayah
Selamat Pengantin Baru!!!
semoga berbahagia selalu &
berkekalan selamanya!!
nie la gambar gambar nye...
Ian...napa marah tu?
(tengah layan orang main kompang)
Iris...perasan tak mulut dia macam muncung sikit
entah la, macam tak sure la pulak
betul ke gigi dia nak tumbuh?
dah lupa macam mana time Ian tumbuh gigi dulu
(Qays ~ anak Eliza dah tumbuh dah gigi..
Iris, bila Iris punya gigi mau tumbuh?) Ini la pengantin nya..
gambar jauh, my brother yang amik kan
tak pro la Ewan..
Daddy yang dibuli Mummy
menjaga anak anak..
he he he!
Iris yang bam bam..
gambar wajib..
our happy family...

bersambung...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. geram ngn Iris@!~ Iris ikot muka bapaknye la@!~

    ReplyDelete
  2. Ian tu napa??Lainnya muka dia kat pic no. 1..

    ReplyDelete
  3. walawei..
    geramnye tgk pipit si iris tuh..
    rs nk geget2 je...
    meh nk geget sket! ngehngehngeh..

    ReplyDelete
  4. comelnye bb iris ni..comel sgt! :)

    ReplyDelete
  5. Jiji ~ ramai yang kata cam tu.

    jOjet ~ dia tgh layan orang kompang, mummy kacau.tu yang angin cikit!

    moMmY miMiL ~ geget?

    MeL ~ nak ngorat Mika leh? he he he

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...