Budak yg potong rambut on saturday lepas ialah.....

emmm...sambung entry pagi tadi..
sabtu lepas...
gie potong rambut....
v
v
v
v
v
v
v
v
potong rambut princes bam bam Mummy nie..
Iris...
tu dia Iris ngan rambut baru dia
senang tgk..
dia susah nak ikat rambut sekarang nie..
tu yg Mummy nak potong jugak....
plus rambut raya jugak nie..
emmm..nampak tembam lagi muka dia ngan rambut mcm tu...
and tak nangis pun kali nie..
jenuh la pujuk & bodek2 before tu
sbb dia tak nak potong
pas bodek2..baru ok
time potong tu..
Mummy Ayu pun duduk sekali
muka masam jer..
suruh Daddy snap
Daddy tak nak pun
tu yg Mummy snap gambar rambut jer...
and here I am..
with my new hair..
tomei tak?
and hero hencem Mummy..
dah dekat raya nanti baru potong rambut
baru smart sikit pakai songkok nanti..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. cantik rambut baru airis..lagi nampak bam2lah..tapi tetap cun...

    ReplyDelete
  2. nampak lg bulat muka iris
    comei btol

    ReplyDelete
  3. COMEL LAK RMBUT IRIS PENDEK GINI.. RMBUT ASYA KALO PTG MSTI NMPAK NIPIS SBB RMBT DIA X LBT

    ReplyDelete
  4. suka tengok anak dara kamu..comeiii

    ReplyDelete
  5. makin terserlah pipi bam bam si iris nie

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...