Iris vs Dora

Mak Tok kata muka Iris ngan rambut baru nie
dah mcm Dora
sbbnya..
ahad lepas..
pas mandi..pakaikan singlet gambar dora tu kat Iris
tu yg Mak Tok boleh kata mcm tu...
Iris....mcm Dora???



comei sgt la tu...
nie last week..
before potong rambut
susah nak ikat rambut
ikut mood dia la..
kadang2 tu ok..
kadang2 tu..Mummy dah ikat
dia bukak sendiri..
and yg boleh nak potong rambut tu
bila tgk pic nie...
raya haji last year
tgk..bukat je muka dia ngan rambut bulat tu
so......potong la..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

10 comments:

  1. alorrr pendek dah rambut irish .. ciann dia .. nak mcm dora ye .. ok lah cayunk .. just nice :)

    ReplyDelete
  2. makin comei n cute as usual...suka bb girl..he~

    selamat berbuka nnti ^_^

    ReplyDelete
  3. iris dah besar...makin ayu makin comel! rindu kat iris..tambah comel lepas dah potong rambut :)

    ReplyDelete
  4. iris dah besar...makin ayu makin comel! rindu kat iris..tambah comel lepas dah potong rambut :)

    ReplyDelete
  5. cam ya sara pun sama gak,susah nak ikat rambut,tapi sayang lak nak potong,sebab tak pernah lagi sara berambut panjang ni......

    sebijik pun dora....hheheheh

    ReplyDelete
  6. comel gaya rambut baru ala2 dora tue.. klau ellesya sgt2 marah klau kita nk potong rambut dia.. walaupon pjg x nmpk pjg sbb curly...

    ReplyDelete
  7. kalau rambut iris kering dan kembang skit mmg sebijik mcm dora

    ReplyDelete
  8. ala, sayangnya rambut dia dah panjang...tapi tak pe, dkt2 raya nanti mesti dah cun :)

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...