Main bunga api dah.....

puasa baru seminggu
tapi bak kata net..dah ada dah yg main mercun..
dalam paper pun dah ada gak kanak2 putus jari...
and tak ketinggalan..
Ian & Iris pun...
dah main bunga api dah...
pic snap sabtu lepas...
seronoknya dua beradik nie
main bunga api balance tahun lepas
he he he..
nasib still leh main
tapi ada gak yg dah masuk angin..
Ian...suka
Iris pun..makin berani tahun nie...tgk..nak pegang sendiri
tak nak Mummy tolong
Mummy nie, org nak main
dia sibuk la suruh posing
tak tahan bab asap tu
tapi sesekali boleh la....
teringat zaman tecik2 dulu
main bunga api kat umah Tok Acu kat JB
seronok sgt
nie...anak2 Mummy..
main la kat tgh bandar
ini lilin ye..
bukan pelita...
ok..dah cukup..
tak leh main banyak sgt
kang batuk pulak...
pose lagi...hero Mummy nie
sambil main...
mercun pop pom tu
Iris pun sama naik..
bukan takut..
tapi....Mummy & Daddy dua2 pun turun..
kena extra careful bab2 nie...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. ehehe dah raya ek
    damia pon sama mlm tad main bunga api kat kampung

    ReplyDelete
  2. eh eh... iris posing mcm mi-cah lah... hehehe...

    selagi tak habis bunga api, selagi tu la nak main.. elok tunjuk sikit2.. bleh pakai lama :)

    ReplyDelete
  3. waaah advance..hee~

    kt kaw perumah eina pu dh kedengaran org men mercun..alahai..

    selamat berbuka~

    ReplyDelete
  4. waaah advance..hee~

    kt kaw perumah eina pu dh kedengaran org men mercun..alahai..

    selamat berbuka~

    ReplyDelete
  5. heheh...mekchu baru nak komen yg sama gak,posing sebijik mi chah kan......

    mummy tak join sekaki ke main bunga api tu...?

    ReplyDelete
  6. wah semngat raya.. tp jgn main mercun yer..bhaya :) comel iris posing..mesti ikut mama nih :P

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...