Sabtu lepas....singgah jab ke satu temoat sebelum balik kg..

as salam....
good morning kengkawan semua
salam ramadhan ..
dah 15 hari dah puasa..kejab je masa berlalu
kejab je lagi, nak raya..
lagu raya pun dah mula dgr..lagi la bersemangat
nak raya...nak cuti..
~~~
ok..citer weekend lepas..
mcm yg diplan...nak balik kg..
kg ke Nilai tu...?
sah sah bandar baru Nilai...
he he he..
sebelum tu..
kami singgah jab ke satu destinasi..
Ian & Iris
dua2 in green..
Mummy pun
tapi tak snap plak ngan Mummy..
Iris sekarang..byk nak duduk belakang ngan Ian..
dah besar la konon tu...
kami gie carrefour jab
potong rambut..
sapa..?
tunggu next entry....

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

2 comments:

  1. nak jugak duk elok2 di belakang kan..umairah jgn harap la ddk di belakang, nak jugak ddk menyempit di depan dgn ena dan adiknya umar

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...