Mari borong kuih raya......

mari..mari...
kuih raya...murah murah..
beli satu, dapat satu...
semalam petang gie amik kuih raya
(time tu la jumpa Net)
yg Mummy Ayu tempah hari tu
tapi bukan semua la Mummy Ayu punya
nie campur ngan geng2 opis la..
semua ada 26 balang
Mummy Ayu punya 3 balang jer...
nampak tak?
kat belakang kuih2 raya tu...
banyak kad2 raya
hah.....
nie la hasil marathon kad raya Mummy Ayu hari tu
dalam 500 lebih gak rasanya
semua tunggu nak dipos & dihantar
and ada gak yg kosong lagi...
standby untuk balas kad raya nanti
boss kata..lepas raya pun boleh antar lagi...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. fuh banyak jgk borong kuih raya ye

    ReplyDelete
  2. banyak nye
    kita ada 50 ni xsiap2 lg haha malas

    ReplyDelete
  3. 2 lah..ingat semua kak ayu punya! =)

    ReplyDelete
  4. banyaknya kuih raya... kad raya pun banyak... tahun ni munna buat je sendiri kuih raya....

    ReplyDelete
  5. Amy ~ uih..aku nak buat apa byk2 tu..

    fazilzura ~ sekali ngan kengkawan punya..

    Nana ~ byk gak lagi tu..caiyok2..!

    ibu MZW ~ meh la.. :-)

    pena rozie ~ ramai punya..

    Reflisia ~ tak la..

    ReplyDelete
  6. perh banyaknya kita tak sempat nak beli lagik, tunggu hujung2 baru nak beli...tapi kami kureng sikit layan kuih suka lyan kerepek je

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...