Tak dapat hamper, dapat bekas hamper pun ok la....

as usual....spt tahun2 lepas..
my boss dapat banyak gak la hamper raya
ada 2,3 dah hantar umah dia
tak sempat nak snap
and semalam sampai yg paling best & paling besar
cantik kan?
mcm2 ada kat dlm tu
kalu la dpt satu mcm nie..bestnya
pas tu ada gak boss tecik yg lain dpt
and dia pun buka2 la bagi sorang skt..
and Mummy Ayu pun dpt...
dapat nie...
bekas hamper tu...
and kuih baklava....
cantik....
nak buat tempat letak kuih raya nanti..
he he he..
suka suka...
nie pun hamper boss
siap dpt kain pelikat lagi
mcm2 pesen hamper sekarang nie kan???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. wahh..kak ayu pon dapat?? bestnyeee..chantek bekas tuh

    ReplyDelete
  2. bos2 mmg best la dpt hamper beso2..aku dlu pn kdg2 bos ada bg bekas gk..hehehehe..nanti aku ada entry hamper ry gk ..tguuuuuuu

    ReplyDelete
  3. aah mcm2 jenis .. kdg2tu kandungan x penting , hamper tuu dibungkus mcm mana dan guna apa tu yg nakk sebenarnya ekekek :)

    ReplyDelete
  4. kain pelikat pon ada???mcm2 la skrg ni

    ReplyDelete
  5. mmg kan skang nie hamper pelbagai jenis cuma sediakan duit sahaja nak mcm maner

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...