Apa komen anda????

salam and morning kengkawan semua.....
hari khamis dah
pagi nie
muka depan Utusan Malaysia
emmmmm...
macam2 gaya ada

apa komen kengkawan???

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

  1. Sedih, kecewa + marah pun ada bila tgk pic2 tu..

    xblh bt gitu, kita kn ada undang2, skrg ni dok hidup aman damai, esok2 jadi cam kat negara jiran, asyik merusuh je...xsuka xsuka..

    ReplyDelete
  2. aduh rosak anak2 tgk stunt ni...mesti negeri luar takut nak dtg mesia pas tgk aksi2 ni...ingatkan dlm filem je ade aksi mcm ni....huhuhu...manusia mmg tak pnah cukup dgn apa yg ada...ALLAH dah bagi keamanan & kedamaian berbanding negara lain tapi still tak bersyukur...jika niat kerana ALLAH, ALLAH tak pnah menyeru umatnya lakukan stunt sebegini utk porak perandakan tanah air sendiri.....WALLAHU'ALAM

    ReplyDelete
  3. komen: tak tahu nak komen sbb tak suke nak komen pasal ni..kuikuii

    ReplyDelete
  4. komen: tak tahu nak komen sbb tak suke nak komen pasal ni..kuikuii

    ReplyDelete
  5. tensi sbb tak leh lepak jalan tar n menyusahkan org awam.

    ReplyDelete
  6. semua over acting...yg heran diorang nak tegakkan keadilan yg macam mana pun jgn la sampai buat benda2 ni semua..logik ke diorang ckp
    ni semua BN punya kerja...

    ReplyDelete
  7. dah ada gambar yg jelas tu apa lagi tangkap jer la diorang nih...ada yg kata ni peserta bersih dan ada yg kata ni polis yg menyamar jadi peserta bersih...hanya Allah dan mereka2 yg terlibat tau kebenarannya...memang tak patut kelakuan mereka nih tak kira lar walau siapapun mereka...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...