Cepat la tumbuh ye gigi

sian dia
gigi nak tumbuh...
gusi bengkak

selasa lepas dah gi dentist dah
dpt mc 1 hari
but semalam pun tak sekolah lagi
dah siap pakai uniform dah, bawak bekal bubur semua
dah turun pun dah

sekali..Ian naik hantar
sbb dia nangis sakit gigi
alahai...

malam tadi...dah tido, pun bangun nangis
sakit gigi..kiri kana
bukan sakit gusi actually
sakit gusi..sbb gigi nak tumbuh
kiri kanan..gigi belakang tu
alahai ...sian dia

member kasi idea..tampal cool fever
baru dia lena

so pagi ni...mood dah ok
ceria je
minta tolong Abang Ian gi 7 eleven jab
beli kan cool fever 
amik...extra cool Abang Ian beli kan
tq Ian!!!
nasib la ada  abang..berlari gi 7 eleven
sbb van dah sampai
so pagi ni bertepek la gi sekolah kiri kanan pipi tu
and than pakai mask..cover la kan
tak sempat nak snap pic..sbb van dah sampai kan

ni pic malam semalam
sian princess sorang ni
ni kira ok la
sbb Mummy leh snap lagi pic dia
walau pun no smile
tgh sakit kan

semoga cepat sembuh ye sayang!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

3 comments:

  1. adoi.. memang sakit bila gigi belakang tu nak tumbuh.. ini dua sekali, berganda sakitnya.. semoga cepatlah tumbuh gigi tu..

    ReplyDelete
  2. bahagian masing-masingkan ayu...ada org tumbuh gigi geraham tu chill je tak sakit.
    Ammi dulu tumbuh masa tengah practical...sampai 2-3 hari tak gi keje. Mujur masa masuk keje balik muka masih bengkak..jadi takdelah nampak mcm menipu sesaja tak dtg kerja.

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...