Suar sapa nie???

nie story malam tadi
tgk...suar sapa tido sapa nie?
tapi kalu dah tersidai kat katil pink tu
confirm la dak teck bam bam tu punya
kenapa???
meh tgk....
" sekarang saya dah besar..
nak pakai suar jeans jer..
walapun ngan baju tido..
Mummy try sorok..saya nangis..
Mummy kasi jugak..."
tak larat nak dgr dia nangis..kasi je la
pas tu siap la tayang2 kat kita
"Mummy ada (takde) jean...."
"Ian ada jean.."
yela dia sorang je la ada...
yg Ian plak
nasib tak kisah adik dia pakai jeans
dia laju je..pas mandi
bawak kuar koleksi keta dia
Iris..confirm la join sekali...
hari nie buat jam empat penjuru
tah mana belajar tah
bantai la...
janji korang tak gaduh...
sempat lagi tu kasi one pose...
Iris...nasib nak tido tu
dia nak jugak suar tido
dgn alasan...
"esok adik akai jean agi"
"ye la...esok pakai lagi suar jeans nie"
baru dia nak tukar suar tido dia

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

5 comments:

  1. wahh iris dh addict nk pkai jeans ke kak u?? hehe nsb baik dia tak ajk jln..klu tak nayeee..hehe

    ReplyDelete
  2. Farra ~ tu la....suka sgt dia pakai jeans...nasib gak tu, kalu tak..jenuh nak bawak dia gie jalan plak..

    ReplyDelete
  3. hahhaaa..sabo je la ek..ragam bebudak!!

    ReplyDelete
  4. sabo je la, so sweet la dua beradeq ni...terhibur

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...