Mana remote Astro???

malam tadi punya kisah...
Ian dok la busy cari remote tv astro
as usual...nak layan cartoon dia
tapi Mummy dah advance dulu dah
awal2 lagi dah sorok
sbbnya...
kul 8 nak tgk ANTM
so....awal2 lagi Mummy dah sorok
Ian pun cari2 tak jumpa
kijam ker?
tapi lepas tak jumpa
Ian layan main cars dia ngan Iris
so..dia leka je...ok la kan...
pas tu..Mummy layan CSI plak
pendek cita malam semalam
Mummy la take over tv tu
Ian...main car
pas tu layan CD cartoon dlm bilik
sampai tido..he he he..
berjaya taktik nie
kira leh guna lagi lain kali...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

6 comments:

  1. hahhhaah sabo je aku..main sorok2..taktik menjadi tp klu slalu buat kesian la plak:p

    ReplyDelete
  2. hahah ni kes berebut nak tengok TV ngan anak la nie.. macam2 la kan.. hehhe

    ReplyDelete
  3. menjadi taktik mummy ayu ni, kehkeh...

    ReplyDelete
  4. ahahahha...
    sorok remote memang selalu ita adaptasi kat umah mak ita...
    tapi bukannyer sorok dari anak² @ budak²... tapi sorok dari ayah ita..
    sebabnyer kalo die pegang remote 24/7 tgk bola je...
    sume org tension....
    ehehehhehe..

    ReplyDelete
  5. samalha..
    setot asyik ank ceria - ceria ceria
    aduh..
    tersangkut - sangkut mlm tadi aku tgk citer the vampire assistant
    huhuuu
    lawak plus bengong.
    last dah abis citer..
    aku tuutp
    melalak bdak tong gas tu sbb tv kena matikan!

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...