Dah wangi dah....

ok..pic snap semalam
lepas dah kenyang mamam KFC...
dua2 mandi, tukar baju tido
hah..dah tomei...dah wangi...
Mummy nak layan TV plak..
Ian..as usual..
memang terror bab pose..
Iris..berjaya bodek dr pakai suar jeans semalam
sbb dia nak pakai baju tido cat nie
tapi pagi ni..nangis2 nak pakai jeans lagi
alahai...mcm2 ragam anak dara tecik nie...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

11 comments:

  1. iris stil nk pki lg baju tdo camtukan..maryam skg dah pandai jugak,xmo dah pki cenggitu haihhh

    ReplyDelete
  2. comelnye pic iris yg last tu..kiut sgt berbaju gitu ^_^

    ReplyDelete
  3. hehe...comey jek....
    melayan anak mmg xsudah2...:)

    ReplyDelete
  4. comeynye iris..bestnye ada girl kan..jeles i!

    ReplyDelete
  5. alamak...kita dah lama nk amek gmbr
    pose mcm gmbr 1st tu heheh
    kiut

    ReplyDelete
  6. Hanis ~ baru pas mandi...

    Lyn ~ :-)

    zety ~ tgk mood dia la...baju ni dia suka sbb ada pic cat tu..

    mamalieyna ~ :-)

    eT ~ tu la....hilang penat keja tgk kaletah diorg. tapi bila diaorg buat hal..penin nak layan..

    ibuayu ~ :-)

    mummy2Y ~kena la usaha cari girl plak pas nie..nak petua ker?

    Nana ~ tu pun jenuh nak suruh duduk diam2...tambah2 Iris..

    ReplyDelete
  7. kiut betul dua beradik ni...bertuah la Mummy ayu kita ni dpt anak sepasang...

    ReplyDelete
  8. anak dara aku pun gitu gak. kalo dia rasa baju tu cantik ssh gila nak bukak. dh basuh tp tgk ammi dia lipat..dan dan tu nak pakai. pastu skrg ni dah xmo pakai baju sembarangan....kene ikut taste dia

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...