Syiling negara mana nie? cuba teka...?

before apa2..
kalu betul teka pun takde hadiah tau..
he he he...
ha...nie pic malam semalam
before kuar makan dinner kat luar...
mcm dikatakan tu..2 malam dinner kat luar
takyah masak...
sbb ... mlm semalam Daddy nak bawak Ian main2
emm..main apa?..
kena la baca sampai abis.....
hero yg tak pernah kalah bab posing...
nie pic kat umah
mula2..dua2 pakai baju tido sepasang
tapi bila Iris tgk..Mummy pakai jeans
dia pun.....
"nak akai uar jean"
(ntah mcm mana tah bunyi jeans tu..tapi pahamla)
so...bila Iris pakai jeans..
Ian confirm la nak jugak
tu yg dua2...pakai baju tido..tapi suar jeans.....
Iris...sempat main2 dulu sambil tunggu Daddy balik....
mula2 plan nak gie JJ
tapi Daddy balik lambat..kul 8.30 baru nak kuar
so...gie Tesco jer..
mamam KFC plak semalam
tak snap pun time mamam
snap time main2 jer...
Ian...
tak tentu arah nak main yg mana
yg tu dia nak, yg nie dia nak..
Iris..tu dok berkepit ngan Daddy...
as usual..dia tak suka main mainan cam nie
bagus..jimat token....
ha..jawapan kepada duit syiling mana tu..
duit syiling negara nie la...
he he he..
Daddy tukar2..ada balance sekeping...
Ian..dalam dinosour plak
---
pas tu Mummy tak snap lagi
sbb Mummy gie MPH jab..
beli brg cikit untuk opis Mummy...
spt....plastik balut buku,
pen...
kertas tag untuk sign tu
dan.....
sambung esok ek...
nak balik dah...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. puas dok fkr..negara mn la ada duit syling katon mcm tu hahaha sekali token daaaa

    ReplyDelete
  2. amboi..demand iris yeee! nak pakai jeans gakk!! pandai lak die mintak!!

    ReplyDelete
  3. wah tempat peberet balqis gak ni kalo dapat main tak mau balik k

    ReplyDelete
  4. hik..hik... duit token tu ke.. eemmm sama je la ngan dak Mirul.. skee bebenor main benda2 cenggitu...

    ReplyDelete
  5. Farra ~ he he he ...

    Mama Rifqy ~ tu la..pagi tadi pun sibuk nak pakai jeans..

    Anje ~ sama je la dear..geng ngan Ian, Iris tak kisah pun..

    transformedhousewife ~ he he he..

    BSB ~ :-)

    Rina ~ tu la..Ian pun, Iris lain pulak..tak kisah langsung..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...