Dah mcm nie rupa dah...

as salam kengkawan...
selamat pagi....
lambat sesangat buat entry pagi nie
sbbnya..Mummy Ayu tak keja...
kira mcm MC la
semalam ptg dah gie urut
menyeget2 la jugak muka ngan badan Mummy Ayu
dok tahan sakit punya pasal
makcik tu kata salah urat kat pergelangan tangan
tu yg sakit sgt tu
pas urut tu leka sikit
balik gie farmasi, beli bandage nie
tu yg dok berbalut je tangan tu
tapi balik umah, buat keja sana sini
sakit balik...
so..ingat jab lagi nak gie urut lagi
nak gie kinik jab..amik ubat & MC
than petang kang..opsss...tunggu...
tak best je tak keja ari jumaat sbb tak leh nak berparty...
minggu depan pun jumaat cuti
so...jumaat satu lagi baru leh party...
korang..happy working yer!!!

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

9 comments:

  1. AYU KO JANGANLAH BUAT KERJA BEBANYAK...KLU SAKIT LAGI KO JUGAK YANG MERANA...

    ReplyDelete
  2. sainga la plak dgn setot
    ayu
    nntilah mingg depan aku publish citer setot retak tapak kaki
    ko tggu jerlah
    gmbo dia bersimen kuar esok
    mls la nak buat n3 lagi
    nnti adik2 aku n mak bpk aku bising2
    blik minggu ni ke meru bru aku nak citer dgn depa
    arap2 ko pun cepat sembuh yer...

    ReplyDelete
  3. masyaAllah..kesian ko..haih camne bole bengkak ni wei? byk aku missed ni..bz giler weiiii..aku kesuntukan masa utk cuti panjang..tu yg bz settlekan keje..huhu..miss u n nett la wei..bila mau bachelor party?

    ReplyDelete
  4. ayu..xsangke smpi camni plak..apepon,eloklah balut camtu,kurang sket gerak,cpt baik

    ReplyDelete
  5. ingat x tau...berpakat MC ni ngn Notti-Netti..hehehehe semoga cpt sembuh ye kakak ku...

    ReplyDelete
  6. alahai..ngeri pulak tgk tangan yang berbalut sakan tu..huhu..

    banyakkan rehat yer..

    ReplyDelete
  7. yq semua sbb concern...
    alhamdulillah dah makin ok dah..

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...