Ian....Iris buat!!

sabtu lepas...
Ian & Iris main2 dua beradik
main kat pintu plak tu..
sorang kat luar bilik, sorang kat dalam bilik
puas la bising...jangan main kat pintu..
sekali...Ian menjerit..
dah terkepit tangan
tapi nie pic dah abis nangis la...
tak de teruk mana
tapi..nangis nya...
naisb tak kena kat kuku
kalu tak..lagi sakit
nie letak minyak gamat
ok la..
time sakit tu...diam la kejab
bila dah ok
"Mummy, dah sakit..
boleh la main.."
terus lompat sana sini...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

7 comments:

  1. ishhhh..naseb baik x kena tang kuku tu...tang sakit wooo.....

    ReplyDelete
  2. aduii..tp anak2 ni sekejap je..pastu main blk..mmg tak pernah serik kan haihh

    ReplyDelete
  3. zura ~ tu la..tapi yg itu pun dah menjerit sakan dah..

    farra ~ tu la pasal...

    ReplyDelete
  4. mujur la sikit je ye

    ReplyDelete
  5. aku kat bahagian yg kena tu pon sakit aku rase..

    mesti si iris buat muka innocent je ek bile abang cry ? eyyyy menantu aunty nie...

    ReplyDelete
  6. wohooooo mmg sakit giler tu terkepit..haihhh sian ian

    ReplyDelete
  7. Emy ~ tu la..

    Fida ~ sakit sikit je, tapi nangis bukan main lagi..
    tu la...menantu ko, bukan main lagi tu..buli abang dia..

    Suziey ~ letak minyak gamat, kejab tu ok..main balik, tapi serik la nak main kat pintu...ada hikmah stiap yg berlaku tu...kan?

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...