Baru 3 cucu..tapi

sambung sikit lagi pic hari raya haji hari tu..
tadi family pic
nie pic Tok Umi & 3 cucu2 dia yg bertuah nie
(time nie Tok Abah dah gie tolong org buat korban)
tgk..time nie Ian & Iris good mood
tapi yg gomok tu plak
dok sengih sana sini
Iris.....mood yg bagus
tadi time amik family pic..badmood
Ian..manja lebih
cucu sulung la katakan..
and last shot..
baru ok..
tapi tetap..Qiqi..terlebih sengih
baru 3 orang..
tu nak lagi tu..

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. itu mak ayu ke..lawa yer ptt lah anak2 n cucu2 pun lawa2..kalo time raya budak2 la yg memeriahkan suasana, diorang kan tahu nk hepi2 je cam kita kecik2 dulu gak kan :)

    ReplyDelete
  2. qiqi tue baju melayu ke baju kemeja.. cantik corak2...

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...