Lagi seminggu jer.....kita akan bersua ..walaupun ku kucewa....

setahun lebih ku menunggu..
kini hampir tiba masanya...
tapi masih ada lagi seminggu..
untuk kita bersua akhirnya..

chewah..dah macam pantun dah..
he he he..
lagi seminggu jer..
seminggu ...
ada apa pas seminggu??
sapa yg Mummy Ayu nak jumpa sgt tu...?
emmmm...
Net..aku pun tak sabar nak jumpa Edward
walaupun kita bakal menyaksikan perkahwinan dia ngan Bella
aku pasrah..
THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN-PART 1
melihatkan dia bahagia
aku pun bahagia...
(chewah)
THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN-PART 1
Jacab pun ok gak...
.THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN-PART 1

leh merawat luka hatinya kena reject ngan Bella
ha ha ha....

last year kami gie tgk Twilight bertiga..
Mummy Ayu, Net & Fida
tahun nie.....Fida...dah confirm2 tak leh..dalam pantang
so..Fida dear..you tgk DVD nanti ngan Farrihin & Farina key .. :-)
Net...aku ok..diary aku memang dah lama kosong untuk Edward atau Jacob
tapi tu..diary boss aku....pun macam kosong jer
harap2 ada la apa2 function masuk
so..leh la kita berpoya2 gie tgk Twilight nie petang jumaat depan...
tengok poster nie pun cair dah aku
mimpi2 la aku malam nie...

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

8 comments:

Jemputla komen di sini...