Potong rambut???

weekend lepas punya cita gak..
tengok....agak2 sapa punya rambut la yang jadi mangsa nie..
emmmm
mula2 dah kena marah dah ngan Mummy
jangan kacau..
jangan main gunting...
Mummy tgh busy gunting ribbon..
sekali....
selamba je dia gunting rambut dia
alamak..
kalam kabut Mummy..
tengok2....
tu la yg kat atas tu hasilnya
nasib sikit jer
tak perasan pun la senget nya
sapa???
nie budak bam bam nie...
nangis..
Mummy amik gambar jugak...
sampai ke depan dia merajuk ngan Mummy
tak nak pandang camera..
:-(

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. Anak saya pun sama.. Pantang dapat gunting mesti dia nak cantas rambut dia sikit..

    ReplyDelete
  2. anak buah dela ska gunting rmbut suka hati...

    ReplyDelete
  3. fuhh,seb bek xbyk iris gunting..klu x kene g salon alter balik,hik3

    ReplyDelete
  4. alah kesian nya dia kena marah ngan mummy.....

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...