Iris pun sekarang nak snap2 jugaks..hasilnya...

sekarang Iris suka sangat main hp Mummy
selain dr main conteng2..
(mcm paint la)
dia suka gak snap2...
walaupun tah apa2 tah dia snap
nie yg dia snap hari ahad lepas tu
tu bam bam Mummy yg busy ngan hp Mummy
time tu dia tgh conteng2...
nie yg lain pulak
tak tau dia snap kaki kerusi ker
and ada gak yg ok..
macam nie..
sikit hari lagi
leh la minta Iris snap2 gambar Mummy posing2 plak

mummy_ayu

I am Mummy Ayu and obviously I am a mummy of two kids, Ian and Iris. This blog is like my diary. Its contain my life story, my kids, my passions,my hobbies, my friends, my cooks and many more.

4 comments:

  1. yes!!! ayyunie pun sama...suka tul snap2 org..kadang2 nak record gak tu..tak pe...bagi diaorg explore..nanti senang nak suruh diaorg snap2 gambar kita lak..hehe

    ReplyDelete
  2. tak lama jea lg tu..skang nie pun umairah dah blh di harap utk snap gambar

    ReplyDelete

Jemputla komen di sini...